
پست قبلی
جلسه برای بررسی مدل ارزیابی و رتبه بندی برند با حضور آقایان دکتر آزادی، دکتر قاسمی، مهندس مندل زاده، دکتر اولیایی، دکتر انبیایی، دکتر مهرابی، مهندس شایان، دکتر همایون و سرکار خانوم توانگر تشکیل شد.
در ابتدا دکتر قاسمی به تشریح مدل طراحی شده که از استاندارهای اقتباس شده به دست آمده بود ،پرداختند؛ سپس اعضای جلسه سوالات خود را در خصوص مدل از جمله توجه به توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی CRM و استراتژی یکپارچه ESG اعلام کردند.
در انتهای جلسه مقرر شد تا ضمن اعمال نظرات اعضا، مدل نهایی در دستورکار قرار گرفته و دوره های تربیت ارزیاب طراحی و اجرا گردد.