
پست قبلی
سازمان مدیریت صنعتی از تشکیل «مرکز مدیریت و ارزیابی برند» خبر داد که با هدف ساماندهی، رتبهبندی و اعتباربخشی برندهای داخلی فعالیت خواهد کرد. این مرکز با بهرهگیری از شاخصهای علمی و روشهای نوین ارزیابی، به توسعه برندهای ایرانی و افزایش رقابتپذیری آنها در بازارهای داخلی و بینالمللی کمک خواهد کرد. بر اساس این گزارش، ایمان شایان به عنوان مدیر این مرکز منصوب شده است. وی با سوابق تخصصی در حوزه مدیریت برند و ارزیابی کسبوکارها، مأموریت دارد تا فرآیندهای ارزیابی و استانداردسازی برندها را بهبود بخشد و از هرگونه تندیسفروشی و تبلیغات گمراهکننده جلوگیری کند.