• شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6
  • info@bmec.ir
  • شنبه تا چهارشنبه : 8:30 الی 15:00
لغزش برند
کتاب لغزش برند

کتاب “لغزش برند” (Brand Gap) نوشته مارتی نیومایر، این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان شکاف بین استراتژی برند و طراحی را پر کرد. با زبانی ساده و کاربردی، اصول اساسی ساخت یک برند قوی را بررسی می‌کند.

#برندسازی

کتاب-شهرت-خود-را-بسازید
کتاب شهرت خود را بسازید

کتاب “شهرت خود را بسازید” (Build a Reputation) نوشته راب برون، راهنمایی عملی برای ساخت و مدیریت شهرت شخصی و برند حرفه‌ای است. این کتاب با ارائه استراتژی‌هایی برای ایجاد اعتماد، اعتبار و تأثیرگذاری، به خوانندگان کمک می‌کند تا در دنیای کسب‌وکار و شبکه‌سازی حرفه‌ای برجسته شوند.

#برندسازی_شخصی

با چرا شروع کنید
کتاب با چرا شروع کنید

کتاب “با چرا شروع کنید” (Start With Why) نوشته سایمون سینک، این کتاب نشان می‌دهد که برندهای موفق با پاسخ به سوال “چرا؟” در استراتژی‌های خود، مشتریان وفادار ایجاد می‌کنند و در بازار برجسته می‌شوند.

#برندهای_موفق

22قانون تغییرناپذیر برندسازی
کتاب 22قانون تغییرناپذیر برندسازی

کتاب “22 قانون تغییرناپذیر برندسازی” (The 22 Immutable Laws of Branding) نوشته آل ریس و لورا ریس، این کتاب قوانین کلیدی و ضروری برای موفقیت در برندسازی را ارائه می‌دهد و به بررسی اصولی می‌پردازد که برندهای معروف بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند.

#موفقیت_در_برندسازی

برندینگ هوشمندانه
کتاب برندینگ هوشمندانه

کتاب “برندینگ هوشمندانه”  نوشته استیو مقدم، این کتاب به بررسی مفاهیم و استراتژی‌های هوشمندانه در برندسازی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا با نگاهی جامع‌تر به موضوع برندینگ، بهترین استراتژی‌ها را بر اساس شرایط و وضعیت موجود خود انتخاب کنید.

#برندسازی

برندینگ یا برندسازی چیست
کتاب برندینگ یا برندسازی چیست؟

کتاب “برندینگ یا برندسازی چیست؟ همه آنچه برای خلق برند باید بدانید” نوشته مهران منصوری فر، این کتاب به توضیح مفاهیم پایه‌ای برندسازی و مراحل خلق یک برند موفق می‌پردازد.

#برندسازی

ساختن برندهای قدرتمند
کتاب ساختن برندهای قدرتمند

کتاب “ساختن برندهای قدرتمند” ( Building Strong Brands) دیوید آکر در این کتاب به تحلیل استراتژی‌های کلیدی برندسازی پرداخته و مدل‌های مختلفی برای ایجاد و مدیریت برند ارائه می‌دهد.

#برندسازی

راز موفقیت برند برتر جهان
کتاب راز مومفقیت برندهای برتر جهان

کتاب “راز موفقیت برندهای برتر جهان” اثر محمود سمیعی نصر، این کتاب ۱۲ ویژگی کلیدی برندهای موفق را برای ایجاد یک برند قوی و معنادار بیان می‌کند و راهکارهایی برای پیوند مؤثر با مشتریان ارائه می‌دهد.

#برندموفق